Juaquin his 47 Ford hotrod from day 1
Hehe, paar di anja pasa mi a wak ki trabow Joaquin a hasi riba un chopper di un amigo dimi, wel, mi tin cu bisa Bon trabow atrobe!
[font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="Red"]Red[/color][/size][/font][font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="DarkOrange"]Sun[/color][/size][/font][font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="Silver"]Imports[/color][/size][/font].com[B][/B]
[font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="Blue"]facebook.com[/color][/size]/[SIZE="4"][color="Red"]Red[/color][color="DarkOrange"]Sun[/color][color="Silver"]Imports[/color][/size][/font]
AmericoRZ wrote:D.Type BTW no por ta 1 chopper cora?
E donor frame tawata di un Fatboy cora. E oend result awo ki ta pearl orange.
[font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="Red"]Red[/color][/size][/font][font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="DarkOrange"]Sun[/color][/size][/font][font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="Silver"]Imports[/color][/size][/font].com[B][/B]
[font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="Blue"]facebook.com[/color][/size]/[SIZE="4"][color="Red"]Red[/color][color="DarkOrange"]Sun[/color][color="Silver"]Imports[/color][/size][/font]
- RaceJunkie
-
Impala1981
- Race Junkies Fan
Guy's mi omo su old school twt core lol, por ta 1 di boso por a wak e. Pero e ta para awo paso la haja 1 problema cu e clutch & pressure plate, anto nos ta pensa por ta e motor tambe tin 1 problema tambe. Pero e auto a keda hopi bunita mes ora ma wak e core mi no por a kere. Tanto anja ta traha riba e auto anto la keda hopi mas miho cu nos a sonja.
Mi lo post pic asina mi haja tempo( paso mi tanta a bira malo anto ami ta wak pe, mi auto mes a ta para paso mi no por hasi nada awo)
Mi lo post pic asina mi haja tempo( paso mi tanta a bira malo anto ami ta wak pe, mi auto mes a ta para paso mi no por hasi nada awo)

The make up of any "culture" must evolve or die.....