Kiko di bosonan tbt?
Comfort Food?
Comfort Food?
Ami ta corda ainda tempo cu mi mayornan a hibami opera brasa of kose pia door cu ma haja accident cu bais di hasi hopi buja (awendia ta jama Xtreme Games) anto despues nan ta pasa cu mi na Arowak of Antonio. Mi comfort food tbt homemade hamburger cu tbt traha di echt carni mula! no patty
. Anto cu un pear juice y homemade french fries. 
Kiko di bosonan tbt?
Kiko di bosonan tbt?
The make up of any "culture" must evolve or die.....
The roots remain...
but as with anything(everthing) else it is up to those who are the future to shape the future.

- cobrazilla
- RaceJunkies B*tch
- chicken wings
- RaceJunkies B*tch
Comfort food om....hmm... un bon sopi wonton pa "re-biba" braincells despues di un nochi di paranda, of sino, un sopi bestia chikito cu funchi.
Appart di esey, ultimo biaha cu mi tabata na Aruba nos a bai Zee rovers dal un pisca cora den caja. Niun tayo, niun forki, nada, gewoon pisca hasa cu batata y banana, pica cu siboyo y un balashi bon friew. KIKO!?
Pero no tin nada mas dushi cu un bon "Saco", por ta di Felipe, of na Maiky's tambe tin paar di chicken wings blit cu "Journey" cake.
Appart di esey, ultimo biaha cu mi tabata na Aruba nos a bai Zee rovers dal un pisca cora den caja. Niun tayo, niun forki, nada, gewoon pisca hasa cu batata y banana, pica cu siboyo y un balashi bon friew. KIKO!?
Pero no tin nada mas dushi cu un bon "Saco", por ta di Felipe, of na Maiky's tambe tin paar di chicken wings blit cu "Journey" cake.
[font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="Red"]Red[/color][/size][/font][font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="DarkOrange"]Sun[/color][/size][/font][font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="Silver"]Imports[/color][/size][/font].com[B][/B]
[font="Lucida Console"][SIZE="4"][color="Blue"]facebook.com[/color][/size]/[SIZE="4"][color="Red"]Red[/color][color="DarkOrange"]Sun[/color][color="Silver"]Imports[/color][/size][/font]